Uslovi korišćenja
Uslovi kupovine I korišćenja
Pre korišćenja naših usluga pažljivo pročitajte sledeće uslove.
Opšte odredbe
Korišćenjem ovog veb-sajta ili drugih servisa dostupnih na njemu pristajete na sledeće uslove korišćenja.
Veb-sajt ,,minami.rs” se nalazi na internet adresi minami.rs (u daljem tekstu Veb-sajt).
Uslovi korišćenja uređuju prava i obaveze u vezi sa kupoprodajom robe putem veb-sajta ,,minami.rs”, kao i ostala pitanja od značaja za funkcionisanje Veb-sajta i imaju svojstvo ugovora po pristupu koji se zaključuje između sledećih ugovornih strana:
MILICA MITIĆ PR TRGOVINA NA MALO POSREDSTVOM POŠTE ILI PREKO INTERNETA MINAMI BEOGRAD (RAKOVICA) sa sedištem u ulici Edvarda Griga 7b , Opština Rakovica (PIB: 112343073); (MB 66039927) BR (REGPDV-1264063)Mail: podrska@minami.rs kontakt telefon 0611115405 koji je vlasnik veb-sajta ,,minami.rs u daljem tekstu; Pružalac usluga ili prodavac. Svakog pojedinačnog korisnika veb-sajta (u daljem tekstu: Korisnik).Uslovi korišćenja sačinjeni su u elektronskom obliku i primenjuju se na svaki pristup sadržajima Veb-sajta, te Korisnik izjavljuje da je odvojio potrebno vreme i pažnju kako bi pročitao i razumeo ove Uslove korišćenja.Kupac je korisnik koji naručuje proizvod ili je zainteresovan da naruči proizvod.Pružalac usluga nastoji da sve proizvode na Veb-sajtu opiše što tačnije je moguće. Bez ozbira na to, pružalac usluga ne garantuje da su svi podaci istaknuti na Veb-sajtu u vezi proizvoda (opis, specifikacije, cene, slike proizvoda i sl.) u potpunosti tačni, bez greške i pouzdani.Takođe, pružalac usluga zadržava pravo da menja opise i cene proizvoda, kao i da dodaje nove proizvode ili uklanja proizvode sa Veb-sajta.
Član 1.
Svaka poseta našoj stranici minami.rs znači da ste ove uslove pročitali, razumeli i da se slažete sa njima u celosti.
Ukoliko ne prihvatate ove uslove korišćenja bez ograničenja, molimo Vas da ne koristite našu internet stranicu.
Na osnovu odredbe čl.13 i čl. 27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS 62/2014)
MILICA MITIĆ PR TRGOVINA NA MALO POSREDSTVOM POŠTE ILI PREKO INTERNETA MINAMI BEOGRAD (RAKOVICA) sa sedištem u ulici Edvarda Griga 7b , Opština Rakovica (PIB: 112343073); (MB 66039927) BR (REGPDV-1264063), šifra delatnosti 4791 obaveštavamo svoje potrošače koji robu kupuju putem internet sajta minami.rs,
Pružalac usluga se obavezuje da će Korisnicima pružati usluge koje su definisane u ovim Uslovima korišćenja, a u skladu sa važećim propisima Republike Srbije, a Korisnik se obavezuje da će prilikom korišćenja Veb-sajta poštovati i u svemu se pridržavati pravila koja su određena u ovim Uslovima korišćenja, kao i važećih propisa Republike Srbije.
OBAVEŠTAVA:
Da se prodaja putem internet stranice minami.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti
MILICA MITIĆ PR TRGOVINA NA MALO POSREDSTVOM POŠTE ILI PREKO INTERNETA MINAMI BEOGRAD (RAKOVICA) sa sedištem u ulici Edvarda Griga 7b , Opština Rakovica (PIB: 112343073); (MB 66039927) BR (REGPDV-1264063)
- Adresa za prijavu reklamacije je: podrska@minami.rs
- Da se osnovna obeležja robe mogu naći na internet stranici rs
- Da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br 62/2014) kupovina preko naše internet prodavnice rs smatra prodajom na daljinu,
- Da je prodajna cena naznačena uz svaki artikal,
- Da su sve cene izražene sa uračunatim PDV-om
- Prodajne cene na rs su istaknute na jasan, nedvosmislen, čitak i lako uočljiv način u dinarima (RSD). Sve cene navedene na minami.rs biće realizovane u dinarima (RSD).
- U istaknute cene nisu uračunati troškovi isporuke koji iznose 440 RSD, odnosno ptt troškovi su besplatni za iznos preko 7000,00
- Da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i bez dodatnih troškova, osim direktnih troškova vraćanja robe. Proces odustajanja od kupovine započinjete popunjavanjem obrasca za odustanak od ugovora. Direktne troškove povrata, odnosno vraćanja robe snosi potrošač.
Član 2.
Načini plaćanja
Plaćanje se može izvršiti pouzećem.
Kod pouzeća, celokupan iznos se plaća prilikom preuzimanja pošiljke.
Član 3.
Naručivanje putem sajta
Korisnik može dodati proizvode u korpu putem opcije „Dodaj u korpu“ i pregledati je u svakom trenutku putem dugmeta „Pregled korpe“.
- Nakon finalnog izbora proizvoda, korisnik potvrđuje porudžbinu pritiskom na dugme „Naručite“ i popunjava podatke potrebne za realizaciju porudžbine.
- Nakon slanja porudžbine, korisnik će dobiti automatsku potvrdu o prijemu narudžbine putem e-maila Nakon toga narudžbina je u obradi.
- Pružalac usluga proverava dostupnost proizvoda u roku 48h, a u slučaju nedostupnosti proizvoda, korisnik će biti obavešten. Nastojimo da osiguramo zalihe svih proizvoda I da redovno ažuriramo zalihe ali ako zbog dinamike poslovanja neki proizvod nije na zalihama ili iz bilo kog razloga, koji je izvan naše nadležnosti, ne možemo nabaviti ili isporučiti proizvod ne snosimo odgovornost za to, ali ćemo se pobrinuti da Vam se proizvod ne naplati
Ako je porudžbina potvrđena, korisnik će dobiti e-mail obaveštenje i kurirska služba će preuzeti pošiljku. Ugovor o prodaji se zaključuje u trenutku dostavljanja potvrde narudžbine putem e-maila.
Član 4.
Isporuka
- Kupljenu robu isporučujemo u što kraćem roku putem kurirske službe “Post Express” sa kojom imamo ugovor, na način kako je to definisano
- Troškovi isporuke iznose 440 RSD, odnosno ptt troškovi su besplatni za iznos preko 7000,00 poručene robe.
- Prodavac ne snosi odgovornost za kašnjenje u isporuci pošiljke ukoliko je do zastoja došlo zbog kurirske službe.
Rok isporuke:
Dostava se obavlja ,,PostExpress“ kurirskom službom u roku od 24-48h od dana slanja. Izuzev, vikenda ili manjih mesta, kada je dostava organizovana po danima Prilikom svake kupovine, prodavac je obavezan da poručenu robu isporuči u roku (vikendi se ne računaju) od trenutka kada dobijete potvrdu o uspešnoj kupovini na e-mail adresu koju ste uneli prilikom registracije. Isporuka se vrši isključivi na teritoriji Republike Srbije.
Kupac je odgovoran za tačnost adrese koju je uneo prilikom naručivanja.
Način dostave
Pakete dostavljaju kuriri. U slučaju da niste na adresi prilikom dolaska kurira, biće Vam ostavljen izveštaj sa kojim možete preuzeti pošiljku u najbližoj pošti ili sms poruka sa brojem pošiljke. Ako isporuka nije moguća zbog greške kupca, prodavac ima pravo da naplati nastale troškove prilikom ponovnog slanja. Kurirska služba će dostaviti potvrdu sa svim potrebnim podacima o mestu i vremenu pokušaja isporuke.
Prodavac je dužan da robu prilikom slanja adekvatno obezbedi i isporuči u originalnom pakovanju i ispravnom stanju. Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proveri ispravnost robe i svojim potpisom potvrdi da je robu primio u ispravnom stanju, jer se naknadne reklamacije po pitanju količine ili oštećenja neće uvažavati.
Ukoliko kupac primeti bilo kakve nedostatke ili oštećenja na pakovanju, nije u obavezi da prihvati narudžbinu. U tom slučaju, potrebno je da dostavljač napravi zapisnik o oštećenju.
O eventualnim oštećenjima pošiljke potrebno je obavestiti prodavca u roku od 24 sata.
Prilikom prijavljivanja oštećenja na e-mail: podrska@minami.rs potrebno je poslati broj porudžbine i fotografije oštećenja navodeći razloge zbog kojih roba nije preuzeta, kako bismo mogli što brže da rešimo nastali problem.
Član 5.
POVRAT I ZAMENA
Ako ste nakon prijema robe ustanovili da poručena veličina ne odgovara ili iz bilo kog drugog razloga želite da zamenite proizvod kontaktirajte nas putem e-maila podrska@minami.rs
Prilikom kontakta, navedite svoje ime i prezime, adresu, kontakt telefon, broj narudžbine, datum narudžbine i oznaku nove veličine koja bi Vam odgovarala.
Nakon provere dostupnosti željene veličine, poslaćemo Vam uputstva za zamenu veličine na priloženu e-mail adresu.
Bez ove procedure, nije moguće samoinicijativno zameniti artikal, a svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o njegovom trošku.
Artikal se ne može zameniti ako je korišćen ili oštećen. Neophodno je da roba bude u originalnom stanju i upakovana u originalnu kutiju proizvodjača., Takođe, da bude nekorišćena!
Rok za zamenu artikla je 14 dana od datuma prijema robe.
Što podrazumeva da proizvod u ovom roku bude primljen sa naše strane na zamenu, tj. poslat od strane kupca na vreme.
Nakon isteka roka od 14 dana, zamena više nije moguća.
Trošak povrata ili zamene
Trošak zamene robe snosi isključivo i jedino kupac, osim ukoliko je kupac prilikom kupovine u online prodavnici dobio neispravan ili pogrešan proizvod, što se ne smatra njegovom greškom.
Član 6.
ODUSTANAK OD KUPOVINE NA DALJINU
Kupovina putem naše online prodavnice se u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS”, broj 88/2021) smatra prodajom na daljinu.
Korisnik online prodavnice, odnosno kupac, ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu bez navidjenja razloga u roku od 14 od dana kada mu je proizvod isporučen
Zakona o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS”, broj 88/2021).
Raskidom ugovora na ovaj način kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim troškova povrata robe od čije kupovine odustaje.
Proces odustajanja od kupovine započinjete popunjavanjem obrasca za odustanak od ugovora koji možete preuzeti na sledećem linku : Odustanak od kupovine na daljinu
A koji Vam je dostavljen na e-mail koji ste uneli prilikom kreiranja narudžbine, uz ostalu dokumentaciju.
Nakon toga kontaktirate sa online prodavnicom slanjem e-maila na: podrska@minami.rs ili putem telefona +381611115405
Prilikom korišćenja prava na odustajanje, roba mora biti vraćena u originalnom stanju, sa kompletnom ambalažom i etiketama uz pripadajuću dokumentaciju (Izjavu o odustanku I fiskalni isečak).
Ukoliko se ispostavi da je roba vraćena u oštećenom ili neispravnom stanju, usled greške ili nepažnje samog kupca, za to je odgovoran isključivo kupac, te online prodavnica zadržava pravo da ne vrati novac kupcu, a roba će mu u tom slučaju biti vraćena o njegovom trošku.
Nakon što roba bude vraćena online prodavnici, kupac ostvaruje pravo na povraćaj novca u iznosu plaćene robe. Roba mora biti vraćena u roku od 14 dana od datuma uručenja kupcu. Smatra se da je roba vraćena u roku ukoliko je poslata pre isteka roka od 14 dana.
Ako su ovi uslovi ispunjeni, povraćaj novca će biti izvršen u roku od 7 dana od trenutka prijema proizvoda kod nas. Sredstva se uplaćuju isključivo na tekući račun u Republici Srbiji, što je jedini način za realizaciju povrata.
NAPOMENA: Poručivanjem sa našeg sajta, saglasni ste sa uslovima odustanka od kupovine.
Zakon o zaštiti potrošača, članovi 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33. i 34 – izvod iz zakona:
Pravo potrošača na odustanak od ugovora
Član 27.
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu ili izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i bez dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 33. i 34. ovog zakona (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na propisanom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu ili izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: izjava o odustanku).
Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku iz stava 1. ovog člana.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Ako trgovac omogući potrošaču da elektronski popuni i pošalje obrazac za odustanak, dužan je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa.
Protekom rokova iz člana 28. ovog zakona prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.
Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama st. 1–5. ovog člana, radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na potrošaču.
Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite potrošača (u daljem tekstu: Ministar).
Napomena: Radi ostvarivanja prava iz ovog člana, potrošač popunjava obrazac za odustanak od ugovora, koji se zajedno sa drugim dokumentima isporučuje kupcu uz artikle kupljene preko ugovora zaključenog na daljinu preko naše on-line prodavnice minami.rs
Sledeći dokumenti se obavezno šalju kupcu uz svaki artikal naručen preko Internet sajta:
– Obrazac za odustanak od ugovora
– Uputstvo za vraćanje robe
– Obrazac za reklamacije
– Uputstvo za reklamaciju
Ovi dokumenti nalaze se i na našem sajtu i dostupni su za preuzimanje.
Računanje rokova za odustanak potrošača od ugovora
Član 28.
Kod ugovora o pružanju usluga, rok od 14 dana za odustanak od ugovora računa se od dana zaključenja ugovora između potrošača i trgovca.
Kod ugovora o prodaji robe, rok od 14 dana za odustanak od ugovora računa se od dana kada roba dospe u državinu potrošača ili trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.
Kada potrošač jednom porudžbenicom naruči više vrsta roba koje se isporučuju zasebno, rok od 14 dana za odustanak od ugovora počinje da teče od dana kada poslednja vrsta naručene robe dospe u državinu potrošača ili trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.
Kada se isporuka robe sastoji iz više pošiljki i delova, rok od 14 dana za odustanak od ugovora počinje da teče od dana kada je poslednja pošiljka ili deo, dospeo u državinu potrošača ili trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.
Kada je zaključen ugovor na neodređeno vreme sa periodičnim isporukama robe, rok od 14 dana za odustanak od ugovora počinje da teče od dana kada prva pošiljka robe dospe u državinu potrošača ili trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.
Ako trgovac ne preda potrošaču obaveštenje iz člana 26. stav 1. tačka 4) ovog zakona, na način iz člana 29. stav 1. ovog zakona i člana 30. stav 2. ovog zakona, potrošač može odustati od ugovora u roku od 12 meseci od dana isteka roka za odustanak od ugovora.
Ako trgovac nije predao potrošaču obaveštenje iz člana 26. stav 1. tačka 4) ovog zakona, na način iz člana 29. stav 1. ovog zakona i člana 30. stav 2. ovog zakona, pa to učini u roku od 12 meseci od dana zaključenja ugovora, rok od 14 dana za odustanak od ugovora počinje da teče od dana kada potrošač dobije obrazac za odustanak.
Rok iz st. 1–7. ovog člana ističe protekom poslednjeg časa poslednjeg dana roka.
Formalni uslovi za zaklučenje ugovora izvan poslovnih prostorija
Član 29.
Trgovac je dužan da u trenutku zaključenja ugovora, a najkasnije prilikom isporuke robe preda potrošaču u pisanoj formi:
1) propisani obrazac za odustanak;
2) čitko i razumljivo obaveštenje iz člana 26. st. 1. i 2. ovog zakona na srpskom jeziku;
3) primerak potpisanog ugovora.
Trgovac je dužan da pribavi prethodnu saglasnost potrošača ako se isporuka digitalnog sadržaja ne vrši na trajnom nosaču zapisa, kao i potvrdu potrošača da zna da takvom isporukom gubi pravo na odustanak od ugovora.
Trgovac može ispuniti obavezu iz stava 1. ovog člana na trajnom nosaču zapisa, ukoliko je potrošač sa tim saglasan.
Kada potrošač zahteva da pružanje usluga ili snabdevanje vodom, gasom ili električnom energijom kada oni nisu ponuđeni za prodaju u ograničenoj ili unapred određenoj količini, ili isporuka toplotne energije započne u toku roka za odustanak od ugovora iz člana 28. ovog zakona, trgovac će zahtevati da potrošač podnese takav izričit zahtev na trajnom nosaču zapisa.
Formalni uslovi za zaključenje ugovora na daljinu
Član 30.
Ako trgovac telefonom pozove potrošača u nameri da zaključi ugovor na daljinu, dužan je da, odmah nakon početka razgovora, predoči svoj identitet, kao i da je poziv učinjen u komercijalne svrhe.
Trgovac je dužan da u razumnom roku po zaključenju ugovora, a najkasnije u vreme isporuke robe ili početka pružanja usluge, na trajnom nosaču zapisa, preda potrošaču:
1) obrazac za odustanak;
2) čitko i razumljivo obaveštenje iz člana 26. st. 1. i 2. ovog zakona, na srpskom jeziku;
3) ugovor ili ispravu o ugovoru.
Trgovac je dužan da pribavi prethodnu izričitu saglasnost potrošača ako se isporuka digitalnog sadržaja ne vrši na trajnom nosaču zapisa i potvrdu potrošača da zna da takvom isporukom gubi pravo na odustanak od ugovora.
Ako ugovor na daljinu, koji treba da se zaključi elektronskim putem, predviđa obavezu potrošača za plaćanje, trgovac saopštava potrošaču na jasan i čitak način obaveštenja iz člana 12. stav 1. tačka 1) i stav 2. tačka 1) ovog zakona i člana 26. stav 1. tačka 1) i stav 2. tačka 3) ovog zakona i neposredno pre nego što potrošač dostavi svoju porudžbenicu.
Ako se slanjem porudžbenice istovremeno prihvata i obaveza plaćanja, o tome mora da postoji jasno obaveštenje na porudžbenici ili na tasteru ili nekoj drugoj sličnoj funkciji, ako se slanje porudžbenice vrši njihovim aktiviranjem.
Ukoliko trgovac ne postupi u skladu sa obavezom iz stava 5. ovog člana, ugovor ili porudžbenica ne obavezuju potrošača.
Na prodajnim internet stranicama, najkasnije na početku postupka naručivanja, moraju da budu jasno i čitko navedeni podaci o postojanju ograničenja u pogledu isporuke i koja sredstva plaćanja se prihvataju.
Kada potrošač zahteva da pružanje usluga ili snabdevanje vodom, gasom ili električnom energijom kada oni nisu ponuđeni za prodaju u ograničenoj ili unapred određenoj količini, ili isporuku toplotne energije, započne u toku rokova iz člana 28. ovog zakona, trgovac će zahtevati da potrošač podnese izričit zahtev za zaključenje ugovora.
Isporuka
Član 31.
Trgovac je dužan da u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija izvrši isporuku robe ili pruži uslugu, osim ako nije nešto drugo ugovoreno.
Trgovac je dužan da bez odlaganja obavesti potrošača da isporuka ugovorene robe ili pružanje ugovorene usluge nije moguće.
Na obaveze trgovca i prava potrošača u vezi sa isporukom u skladu sa ugovorom o prodaji robe ili pružanju usluge, koji je zaključen na daljinu ili izvan poslovnih prostorija shodno se primenjuju odredbe ovog zakona kojima se obezbeđuje zaštita potrošača u ostvarivanju prava iz ugovora o prodaji.
Pravne posledice odustanka od ugovora
Član 32.
Ako potrošač ostvari pravo na odustanak od ugovora u skladu sa članom 27. ovog zakona, smatra se da ugovor nije ni zaključen i nastaju obaveze propisane čl. 33. i 34. ovog zakona.
Obaveze trgovca u slučaju odustanka od ugovora
Član 33.
Trgovac je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak.
Trgovac vrši povraćaj koristeći ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se potrošač nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja i pod uslovom da potrošač zbog takvog povraćaja ne snosi nikakve troškove.
Izuzetno od stava 1. ovog člana, trgovac nije dužan da izvrši povraćaj dodatnih troškova koji su posledica izričitog zahteva potrošača za dostavu koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave koju je ponudio trgovac.
Trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je trgovac ponudio da sam preuzme robu.
Trgovac o sopstvenom trošku preuzima robu koja je bila isporučena potrošaču u njegovom domu u momentu zaključenja ugovora izvan poslovnih prostorija ako roba po svojoj prirodi ne može da se vrati na uobičajen način preko poštanskog operatora.
Obaveze potrošača u slučaju odustanka od ugovora
Član 34.
Potrošač je dužan da vrati robu trgovcu ili licu ovlašćenom od strane trgovca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak.
Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu pre isteka roka od 14 dana iz stava 1. ovog člana.
Potrošač snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe, osim ako se trgovac saglasio sa tim da ih on snosi ili ako nije prethodno obavestio potrošača da je potrošač u obavezi da ih plati.
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Potrošač neće biti odgovoran za umanjenu vrednost robe u slučaju kada mu trgovac nije dostavio obaveštenje o pravu na odustanak od ugovora u skladu sa članom 26. stav 1. tačka 4) ovog zakona.
Kada potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora nakon što je dostavio zahtev u skladu sa članom 29. stav 4. ili članom 30. stav 8. ovog zakona, dužan je da plati trgovcu iznos koji je srazmeran sa izvršenim uslugama do momenta kada je potrošač obavestio trgovca o ostvarivanju prava na odustanak od ugovora.
Srazmerni iznos koji potrošač treba da plati trgovcu obračunava se na osnovu prodajne cene dogovorene ugovorom, koja ne može biti viša od tržišne vrednosti onoga što je bilo isporučeno.
Potrošač ne snosi troškove za:
1) pruženu uslugu ili snabdevanje vodom, gasom ili električnom energijom kada oni nisu ponuđeni na prodaju u ograničenoj ili unapred određenoj količini, ili potpuno ili delimično snabdevanje toplotnom energijom tokom roka za odustanak od ugovora kada:
(1) trgovac nije dostavio obaveštenje u skladu sa članom 26. stav 1. tač. 4) i 5) ovog zakona; ili
(2) potrošač nije izričito zahtevao da se sa izvršenjem počne u toku roka za odustanak od ugovora u skladu sa članom 29. stav 4. ili članom 30. stav 8. ovog zakona;
2) isporuku digitalnog sadržaja, u potpunosti ili delimično, koji nije dostavljen na trajnom nosaču zapisa kada:
(1) potrošač nije dao prethodnu izričitu saglasnost za početak izvršenja pre isteka roka od 14 dana za odustanak od ugovora;
(2) potrošač nije potvrdio da zna da dajući saglasnost gubi pravo na odustanak od ugovora; ili
(3) trgovac nije dostavio potvrdu u skladu sa članom 29. stav 2. ili članom 30. stav 3. ovog zakona.
Osim u slučajevima predviđenim ovim članom, potrošač ne snosi posledice zbog ostvarivanja prava na odustanak od ugovora.
Obaveštenje:
Obaveštavaju se potrošači da na osnovu člana 151.stav 1. Zakona o zaštiti potrošača, imaju mogućnost rešavanja potrošačkog spora vansudskim putem u kojima je trgovac dužan da učestvuje. Lista tela za vansudsko rešavanje sporova je dostupna na sledećem linku: https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies
Član 7.
Reklamacija
Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava po osnovu nesaobraznosti, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
Reklamacije se mogu izjaviti putem email adrese podrska@minami.rs
Na osnovu člana 55 Zakona o zaštiti potrošača („51. glasnik RS“, br. 88/2021)
MILICA MITIĆ PR TRGOVINA NA MALO POSREDSTVOM POŠTE ILI PREKO INTERNETA MINAMI BEOGRAD (RAKOVICA) sa sedištem u ulici Edvarda Griga 7b , Opština Rakovica (PIB: 112343073); (MB 66039927) BR (REGPDV-1264063) Milica Mitić Direktor donosi dana 07.05.2024. godine sledeci PRAVILNIK
Pravilnik o reklamaciji i zaštiti potrošača
Ovim Pravilnikom određuje se način i postupak rešavanja reklamacija potrosača kod MILICA MITIĆ PR.TRGOVINA NA MALO POSREDSTVOM POŠTE ILI PREKO INTERNETA MINAMI BEOGRAD (RAKOVICA) sa sedištem firme u ulici Edvarda Griga 7b , Opština Rakovica (PIB: 112343073); (MB 66039927) zbog pogrešno obračunate cene i/ili nesaobraznosti robe kupljene u maloprodajnom objektu i online prodavnici Prodavca, kao i ovlašcenja, obaveze i odgovornosti Prodavca u pogledu ostvarivanja prava Potrošača na reklamaciju.
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja kao što su na primer pocepani delovi ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete!Preuzimanjem pošiljke potvrdjujete da ste uz paket primili prateću dokumentaciju (fiskalni račun, uputstvo za upotrebu, izjavu o saobraznosti, itd.) Naknadne reklamacije na nedostavljanje dokumentacije se ne uvažavaju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:
- Da ste dobili proizvod koji niste poručili
- Da ste dobli proizvod koji je oštećen
- Da ste dobili proizvod koji nije funkcionalno ispravan
obavestite nas o neispravnosti pošiljke 24h od prijema putem email-a ili telefonom.
Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist u najkraćem mogućem roku.
OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE
Preduzeće: MILICA MITIĆ PR.TRGOVINA NA MALO POSREDSTVOM POŠTE ILI PREKO INTERNETA MINAMI BEOGRAD (RAKOVICA) sa sedištem u ulici Edvarda Griga 7b , Opština Rakovica (PIB: 112343073); (MB 66039927)
Lice odgovorno za prijem reklamacija: Milica Mitić vodi evidenciju primljenih reklamacija i dužna je da je čuva dve godine od dana podnošenja reklamacije Korisnika. Prodavac izjavljuje će u svemu poštovati odredbe člana 55. Zakona o zaštiti potrošača koji se odnosi na reklamacije i način rešavanja reklamacija
Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašcenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.
Potrošač može izjaviti reklamaciju na način i pod ovde navedenim uslovima :
ZA ROBU KUPljENU U ONLINE PRODAVNICI – reklamacija se podnosi elektronskim putem podrska@minami.rs preko kontakt formulara dostupnom za preuzimanje na sledećem linku: OBRAZAC ZA REKLAMACIJU pisanim putem podnošenjem zahteva za reklamaciju
ZA ROBU KUPLJENU U MALOPRODAJNOM OBJEKTU – reklamacija se podnosi pisanim putem, podnošenjem zahteva za reklamaciju u Maloprodajnom objektu gde je reklamirani proizvod kupljen, uz obaveznu dostave fiskalnog racuna ili drugog dokaza o kupovini (kopija racuna, slip i sl.) i uz predaju robe koja je predmet reklamacije.
Potrošaču neće biti odobrena reklamacija ukoliko se utvrdi da su nedostaci nastali njegovom krivicom odnosno da za nedostatke na robi nije odgovoran Prodavac, ili ako isti nema dokaz da je roba kupljena u Maloprodajnom objektu gde se reklamira (fisklani isečak, slip) odnosno u Online prodavnici ili ukoliko je reklamacija podneta po isteku zakonom propisanog roka u kom je Prodavac odgovoran za saobraznost robe.
Vansudsko rešavanje spora:
Obaveštavaju se potrošači da na osnovu člana 151.stav 1. Zakona o zaštiti potrošača, imaju mogućnost rešavanja potrošačkog spora vansudskim putem u kojima je trgovac dužan da učestvuje. Lista tela za vansudsko rešavanje sporova je dostupna na sledećem linku: https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies Vansudsko rešavanje potrošačkog spora obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje sporova. Uslov za pokretanje postupka pred Telom od strane kupca je taj da je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor.
Prodavac izjavljuje će u svemu poštovati odredbe člana 55. Zakona o zaštiti potrošača koji se odnosi na reklamacije i način rešavanja reklamacija
Član 55. Zakona o zaštiti potrošača – izvod iz zakona:
Reklamacija i način rešavanja reklamacije
Član 55.
Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz člana 51. i člana 80. ovog zakona, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz člana 53. ovog zakona u roku u kome je predviđena odgovornost prodavca po osnovu nesaobraznosti, a posle isteka tog roka reklamacija se izjavljuje izdavaocu garancije.
Trgovac je dužan da primi izjavljenu reklamaciju.
Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.
Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena ili na drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem ili na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.).
Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača. Prilikom obrade podataka o ličnosti potrošača, prodavac postupa u skladu sa propisima kojima se uređuje zaštita podataka o ličnosti.
Prodavac je dužan da potrošaču bez odlaganja izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoričene knjige ili u elektronskom obliku i sadrži naročito ime i prezime podnosioca i datum prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom roku će i kako rešiti reklamaciju, ukoliko je prihvata. Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca iz stava 9. ovog člana i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Ukoliko se potrošač u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca iz stava 9. ovog člana.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u propisanom roku, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Ukoliko prodavac odbije reklamaciju, dužan je da potrošača obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije, ni razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
Ukoliko prodavac usmeno izjavljenu reklamaciju reši u skladu sa zahtevom potrošača prilikom njenog izjavljivanja, nije dužan da postupi na način predviđen stavom 7. i stavom 9. ovog člana.
Robu koja je poručena putem internet prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem internet prodavnice uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa i sl). Prodavac vodi evidenciju primljenih reklamacija i čuva ih najmanje dve godine od datuma podnošenja. Prodavac će potrošaču bez odlaganja potvrditi prijem reklamacije i saopštiti mu broj pod kojim je njegova reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. Prodavac će bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije odgovoriti potrošaču na izjavljenu reklamaciju (odnosno od dana kada roba koja je predmet reklamacije stigne na adresu prodavca – s obzirom da prodavac nije u mogućnosti da razmatra osnovanost reklamacije pre toga). Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača će sadržati odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom roku će i kako rešiti reklamaciju ukoliko je prihvata. Rok ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije. Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca iz prethodnog stava ovog člana i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Ukoliko se potrošač u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca iz prethodnog stava ovog člana. Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača propisanom roku, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom. Ukoliko prodavac odbije reklamaciju, dužan je da potrošača obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ukoliko se reklamacija ne prihvata (npr. u slučajevima fizičkog oštećenja koji ne spadaju u nesaobraznost), potrošač će snositi troškove slanja robe i druge troškove koji nastanu. Potrošač gubi pravo na reklamaciju u slučaju neadekvatnog rukovanja proizvodom i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu ili u skladu sa njegovom namenom, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Ukoliko se reklamacija rešava povratom novčanog iznosa isti će biti uplaćen kupcu na račun koji on dostavi prodavcu.
Član 8.
Saobraznost i nesaobraznost proizvoda
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača RS, kupcu koji je fizičko lice i koji pribavlja robu u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti (u daljem tekstu: potrošač), prodavac odgovara za nesaobraznost robe u periodu od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača (posle trenutka predaje robe potrošaču ili trećem licu koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik ili otpremnik). Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti. Teret dokazivanja da nije postojala nesaobraznost snosi prodavac. Navedeni rokovi ne teku u periodu koji prodavac koristi za otklanjanje nesaobraznosti.
Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna ugovoru:
- ako odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
- ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
- ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
- ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno na ambalaži robe.
Prodavac odgovara za nesaobraznosti isporučene robe ugovoru ako:
- je postojala u času prelaska rizika na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost prodavac znao;
- se pojavila posle prelaska rizika na potrošača i potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača;
- je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je prodavac izjavio da je roba saobrazna
ugovoru.
Prodavac je odgovoran i za nesaobraznost nastalu zbog nepravilnog pakovanja,nepravilne instalacije ili montaže koju je izvršio on ili lice pod njegovim nadzorom, kao i za nepravilnu instalaciju ili montažu robe koja je posledica nedostatka u uputstvu koje je predao potrošaču radi samostalne instalacije ili montaže. Prodavac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom ili da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Potrošač ima pravo da bira između opravke ili zamene kao načina otklanjanja nesaobraznosti robe.
Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće opravkom ili zamenom, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:
- nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte, ni u primerenom roku;
- ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, to jest ako prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;
- opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene;
- otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca.
Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.
Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je potrošač nabavio, opravka ili zamena mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za potrošača i uz njegovu saglasnost.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.
Sve troškove koji su neophodni da bi roba postala saobrazna ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi prodavac.
Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.
Član 9.
Zabrana zloupotrebe sajta
Zabranjena je svaka zloupotreba Veb-sajta. Svako kršenje propisa od strane korisnika može biti sankcionisano u skladu sa zakonima Republike Srbije. Nije dozvoljeno onemogućavanje, ograničavanje i/ili ometanje bilo koje funkcije i upotrebe Veb-sajta, kao ni kopiranje sadržaja Veb-sajta. Takođe, nije dozvoljeno davanje netačne informacije o podacima o ličnosti korisnika odnosno korišćenje tuđih podataka o ličnosti bez saglasnosti osobe čiji su podaci, niti je dozvoljeno lažno predstavljanje. Zabranjeno je bavljenje bilo kojim nezakonitim ponašenjem koristeći Veb-sajt, korišćenje posebnih programa radi preuzimanja sadržaja sa Veb-sajta, kao i preuzimanje sadržaja sa Veb-sajta radi korišćenja u druge svrhe. U slučaju kršenja navedenih Uslova korisniku može biti onemogućen pristup i korišćenje Veb-sajta. Takođe, pružalac usluga može preduzeti i druge mere, kao i prijavljivanje korisnika nadležnim organima. Ukoliko korisnik nedozvoljenim radnjama pričini štetu pružaocu usluga ili trećem licu, korisnik je dužan da istu u celosti nadoknadi oštećenom licu
Član 10.
Nedostupnost Sajta
Usled tehničkih problema ili više sile moguće je da Veb-sajt privremeno bude nedostupan korisnicima, u tom slučaju Pružalac usluga ne može biti odgovoran za eventualnu štetu koja iz tih razloga može nastati.
Član 11.
Prepiska sa korisničkim timom
Nije dozvoljeno objavljivanje bilo koje prepiske sa korisničkim timom Veb-sajta bez dozvole pružaoca usluga. Takođe, odgovor administratora ili korisničkog tima ne odražava stavove pružaoca usluga, tako da shodno tome korisnici ne mogu ostvarivati prava na osnovu takve prepiske.
Član 12.
POLITIKA PRIVATNOSTI ;
Osnovne odredbe
Mi cenimo Vašu privatnost i pažljivo brinemo o vašim podacima.
minami.rs se obavezuje da će sve vaše podatke unete prilikom registracije čuvati i poštovati vašu privatnost. Vaše lične podatke koristimo isključivo za tehničku administraciju sajta, omogućavanje pristupa posebnim informacijama i komunikaciju sa vama.Da bismo uspešno obradili vašu porudžbinu, potrebni su nam vaše ime, prezime, adresa, e-mail i telefon. Pomoću tih podataka možemo vam isporučiti željenu robu.
minami.rs ozbiljno shvata obavezu zaštite privatnosti korisnika i obrađuje sve dostavljene podatke u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti. Posetom i korišćenjem sajta (minami.rs), komunikacijom putem e-pošte, telefona ili drugih aplikacija za instant poruke, saglasni ste sa Politikom privatnosti kompanije minami.rs i potvrđujete da ste stariji od 18 godina.
minami.rs se obavezuje da štiti privatnost korisnika i garantuje da će podaci biti korišćeni isključivo u skladu sa zakonskim regulativama. Svako lice ima pravo na pristup svojim podacimanjihovu ispravku i da zahteva ispravku ili brisanje.
Obrada i čuvanje podataka
minami.rs prikuplja podatke tokom narudžbina, prijava na newsletter, podnošenja reklamacija, povrata ili zamene artikala, uključujući:
- Ime i prezime
- E-mail adresu
- Broj telefona
- Adresu stanovanja
Prikupljeni podaci se koriste za:
- Obradu i isporuku narudžbina
- Pružanje korisničke podrške
- Reklamacije i povraćaj novca
- Slanje informativnih i promotivnih materijala
Sigurnost podataka
Podaci su zaštićeni bezbednosnim merama kako bi se osigurala sigurnost informacija ostavljenih na sajtu ili tokom komunikacije putem društvenih mreža i drugih kanala.
Minami može proslediti podatke trećim licima isključivo u sledećim slučajevima:
- Kurirskoj službi za isporuku artikala
- Bankama u slučaju plaćanja karticama ili povraćaja novca
- Nadležnim državnim organima na osnovu njihovog zahteva.
Za sve dodatne informacije ili pitanja u vezi sa Politikom privatnosti, kontaktirajte nas putem e-maila na podrska@minami.rs ili putem telefona na 0611115405
Prikupljeni podaci predstavljaju osnovne informacije o kupcima/korisnicima, neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim praksama, sa ciljem pružanja kvalitetne usluge. Obavezujemo se da nećemo prodavati vaše podatke trećim licima.
Kolačići (Cookies)
Veb-sajt koristi kolačiće radi poboljšanja korisničkog iskustva.
Član 13.
Izmena Uslova kupovine I korišćenja
Pružalac usluga zadržava pravo da u svakom momentu može izmeniti Uslove kupovine I korišćenja bez prethodne najave, sve promene stupaju na snagu danom njihove objave. Shodno tome o svakoj promeni se možete informisati isključivo na stranici USLOVI KORIŠĆENJA. Ukoliko to bude bilo potrebno u slučaju značajnih izmena korisnici će biti na pogodan način obavešteni o istim.