FAQ
Najčešća pitanja i odgovori
Šta ako unesem pogrešne podatke prilikom poručivanja?
Pre nego što kliknete na dugme "Poruči" proverite detaljno unete podatke.
Ukoliko sami primetite grešku, pišite nam u najkraćem mogućem roku na mail: podrska@minami.rs
Da li isporučujete u druge zemlje?
Za sada dostava je moguća samo u Republici Srbiji.
Da li radite rezervacije?
Proizvodi mogu biti rezervisani najduže do kraja dana.
Da li se plaćaju troškovi isporuke?
Troškovi isporuke se plaćaju po cenovniku kurirske službe.
Da li je sva D.D. Step obuća barefoot?
Ne, nije sva D.D. Step obuća barefoot. U opisu proizvoda je jasno naglašeno ukoliko se radi o barefoot modelima.
Kada je vreme za veće cipelice?
Pri odabiru odgovarajuće dečije obuće treba imati u vidu da dečije stopalo neprestano raste. Često proveravajte veličinu cipela vašeg deteta, jer ono možda još uvek nije u stanju da vam kaže kada mu obuća postaje tesna.
Ako obuća počne da postaje tesna, ili pritiska nokte na prstima, ili stiska stopalo, svakako će biti potrebne veće cipele.
Da li su razmere za obuću unutrašnjeg gazišta ili spoljnjeg?
Razmere se uvek odnose na dužinu unutrašnjeg gazišta. Ovo je važno jer omogućava preciznije određivanje prave veličine obuće za vaše dete.
Da li vršimo zamenu u slučaju da broj ili model ne odgovara?
Da, vršimo zamenu u roku od 14 dana od datuma kupovine.
Da li je sva obuća na sajtu raspoloživa?
Da, trudimo se da redovno ažuriramo veličine, ali zbog dinamike posla moguće je da neki broj nije dostupan. Najbolje je da sačekate potvrdu na e-mail o porudžbini kako biste bili sigurni da ste uspešno izvršili kupovinu.